Skup i komis
Skup i komis
Chcesz sprzedać swoją kolekcję monet lub sztabkę złota i szukasz silnego, niezawodnego partnera do sprzedaży lub zakupu metali lokacyjnych? Nasi eksperci doradzą kompleksowo, oszacują wartość i przeprowadzą całą transakcję za Ciebie.
1.
Zadzwoń lub napisz do nas
2.
Natychmiast skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia warunków transakcji
3.
Odbierz pieniądze
Skup
Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom oferujemy skup sztabek lokacyjnych i monet bulionowych, które zostały zakupione w naszej firmie i nie tylko.
W każdej chwili jesteśmy gotowi odkupić od Państwa walory z metali szlachetnych po korzystnych cenach. Wszystkie koszty związane ze sprzedażą, w szczególności opłacenie podatku od czynności cywilno-prawnych w wysokości 2 %, pozostają w naszej gestii. Serwis jest bezpośrednio zintegrowany z notowaniami kruszców, dzięki czemu cena skupu aktualizowana jest na bieżąco.
Skup w oddziale Pobierz PDF "Umowa kupna platnosc przelew placowka"
Najprostszą formą transakcji, jest sprzedaż przedmiotów w siedzibie naszej Spółki znajdującej się przy ulicy Wiejskiej 11/1, 00-480 Warszawa. Skup prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00, telefon kontaktowy +48 22 623 85 61.
Jak to działa?
- Wystarczy przyjść do naszej placówki, z walorami które chcą Państwo sprzedać.
- Nasz konsultant sprawdzi autentyczność i dokona wyceny.
- Gdy wycena zostanie zaakceptowana, przygotujemy dla Pastwa indywidualną umowę kupna/ sprzedaży.
- Umowa zostanie przygotowana na podstawie przedstawionego dokumentu tożsamości – dowodu osobistego bądź paszportu.
- Umowę należy czytelnie podpisać we wskazanym miejscu.
Cała transakcja zajmuje nawet do 5 minut !
Więcej informacji:
- Za odkupione walory płacimy gotówką lub przelewamy bankowym. Płatności dokonujemy w polskich złotych. Do każdej transakcji dołączamy pełną dokumentację operacyjną.
- Skupujemy sztabki lokacyjne i monety bulionowe, zabrudzone i uszkodzone. Prosimy nie czyścić, ani nie myć przedmiotów, które mają zostać wycenione przez naszych ekspertów.
Skup na odległość Pobierz PDF "Umowa kupna korespondencyjnie"
Najwygodniejszą formą transakcji jest sprzedaż wybranych walorów za pośrednictwem naszej platformy przygotowanej z myślą o Państwa potrzebach. Wystarczy kilka kliknięć, aby wysłać swoją ofertę!
Jak to działa?
- Wystarczy wybrać produkty z listy i przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem naszej strony internetowej. Prosimy pamiętać o tym, iż wysłany formularz ma charakter informacyjny i nie stanowi podstawy do transakcji.
- Jeśli na liście nie ma Państwa walorów prosimy o kontakt na adres biuro@metalelokacyjne.pl w celu dokonania indywidualnej wyceny.
- Po otrzymaniu formularza, skontaktujemy się z Państwem w godzinach pracy biura.
- Gdy przedstawione warunki sprzedaży zostaną zaakceptowane, wtedy należy uzupełnić umowę skupu o dane personalne, według wytycznych o których poinformujemy. Oferta cenowa jest ważna przez 10 minut od chwili wysłania.
- Umowa zostanie przygotowana na podstawie przedstawionego dokumentu tożsamości – dowodu osobistego bądź paszportu.
- Umowę należy czytelnie podpisać we wskazanym miejscu.
Więcej informacji:
- Jeżeli stan przesłanych produktów nie jest zgodny ze stanem opisanym w umowie, nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu renegocjacji umowy.
- Skup prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00.
- Poza godzinami pracy biura przedstawiona oferta skupu ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.
- Jeśli chcą Państwo, abyśmy zamówili kuriera, ale kwota Państwa skupu nie przekracza 10 000 PLN, istnieje możliwość, abyśmy to zrobili. Koszt takiej usługi wynosi 60 PLN, dla paczki o wadze do 1 kilograma.
Komis
Alternatywą dla sprzedaży gotówkowej jest sprzedaż komisowa. Daje ona gwarancję osiągnięcia najwyższych cen. Jest to też oszczędność czasu – przekazują Państwo do nas walory – my zajmujemy się resztą.
Komis w oddziale Pobierz PDF "Umowa kupna korespondencyjnie"
Jedyną formą przekazania produktów do sprzedaży, jest podpisanie umowy komisowej w siedzibie naszej Spółki, znajdującej się w Warszawie przy ulicy Wiejskiej 11/1.Przyjmowanie walorów do sprzedaży komisowej, prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00, w siedzibie spółki.
Jak to działa?
- Wystarczy przyjść do naszej placówki z walorami, które chcą Państwo przekazać do komisu.
- Nasz konsultant dokonuje sprawdzenia dostarczonych walorów.
- Po zaakceptowaniu wszystkich warunków, zostaje przygotowana umowa komisu, którą klient musi podpisać.
- Przekazane produkty zostają dodane do oferty wybranych portali sprzedażowych, które są zarządzane przez naszą spółkę.
- Po sprzedaży Państwa walorów, ustalona należność zostaje przekazana na wskazane w umowie konto bankowe.
Więcej informacji:
- Każda transakcja jest potwierdzona pełną dokumentacją operacyjną.
- Należność jest wypłacana za pośrednictwem przelewu bankowego.
- Pobieramy niską prowizję od sprzedaży, gwarantując komfortowe warunki Komisowe.
- Prowizja jest wyliczany w indywidualny sposób.
- Pokrywamy wszystkie dodatkowe koszty związane ze sprzedażą.
- Zastrzegamy sobie prawo do łączenia przedmiotów w zestawy jeżeli wartość przedmiotu/przedmiotów jest niższa niż 200 PLN.
Komis na odległość
Komfortową formą sprzedaży swoich walorów jest komis na odległość. Jest to szybka i bezpieczna forma sprzedaży, przy której przez cały okres komisu mają Państwo wgląd do oferty swoich metali lokacyjnych.
Jak to działa?
- Wystarczy skontaktować się z naszą firmą poprzez wysłanie wiadomości na adres biuro@wyrobymennicze.pl
- Prosimy o dołączenie do wiadomości listy zawierającej produkty wraz z ceną jednostkową, jaką pragną Państwo uzyskać za ich sprzedaż.
- Po uzyskaniu pełnej listy nasi eksperci zweryfikują wszelkie informację dotyczące produktów i skontaktują się z Państwem w celu ustalenia dogodnych warunków sprzedaży.
- Następnie konsultant przygotowuje umowę komisu. Tak przygotowany dokument zostaje wysłany na wskazany przez Państwa adres mailowy. Prosimy o wydrukowanie dwóch kopii umowy oraz czytelnie je podpisać.
- Prosimy o przygotowanie przesyłki i dołączenie do niej dwóch kopii umowy. Ponadto paczka musi zostać spakowana w karton, który uchroni walory podczas transportu.
- Jeśli wartość Państwa komisu przekroczy 10 000 PLN, wtedy umówienie kuriera i związany z tym koszt będzie po naszej stronie. W innym przypadku klient musi sam wysłać swoje walory bądź skorzystać z naszej usługi, której koszt wyniesie około 60 PLN.
- Po dostarczeniu i sprawdzeniu przesyłki, Państwa przedmioty zostają wystawione na wybranych ówcześnie portalach internetowych należących do naszej firmy.
- Po udanej sprzedaży Państwa walorów, ustalona należność zostaje przekazana na wskazane w umowie konto bankowe.
Więcej informacji:
- Każda transakcja jest potwierdzona pełną dokumentacją operacyjną.
- Należność jest wypłacana za pośrednictwem przelewu bankowego.
- Pobieramy niską prowizję od sprzedaży, gwarantując komfortowe warunki Komisowe.
- Prowizja jest wyliczany w indywidualny sposób.
- Pokrywamy wszystkie dodatkowe koszty związane ze sprzedażą.
- Zastrzegamy sobie prawo do łączenia przedmiotów w zestawy jeżeli wartość przedmiotu/przedmiotów jest niższa niż 200 PLN.
- Jeśli chcą Państwo, abyśmy zamówili kuriera, ale kwota Państwa komisu nie przekracza 10 000 PLN, istnieje możliwość, abyśmy to zrobili. Koszt takiej usługi wynosi około 60 PLN.
Pytania i odpowiedźi
FAQ skup
Komis w oddziale
Jedyną formą przekazania produktów do sprzedaży, jest podpisanie umowy komisowej w siedzibie naszej Spółki, znajdującej się w Warszawie przy ulicy Wiejskiej 11/1.Przyjmowanie walorów do sprzedaży komisowej, prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00, w siedzibie spółki.
Jakie produkty skupujemy?
Skupujemy monety i sztabki wykonane ze złota, srebra, platyny i palladu. Naszą specjalnością są monety bulionowe pochodzące z całego świata. Kupujemy pojedyncze przedmioty i całe kolekcje.
Kto wycenia moje walory?
Eksperci dysponujący specjalistyczną wiedzą na temat metali szlachetnych, przy użyciu odpowiednich narzędzi.
Co się stanie, jeśli okaże się, że wysłane produkty są niezgodne z tym co zostało zadeklarowane?
Wiemy, że każdy produkt został przesłany przez Klientów w dobrej wierze. Jeśli okaże się, że przedmioty nie są z metalu, który był deklarowany to zostanie on odesłany na nasz koszt.
Kiedy dostanę pieniądze za skup moich walorów?
W przypadku sprzedaży stacjonarnej, zapłatę za swoje walory klient może otrzymać od razu w formie gotówkowej bądź w przeciągu dwóch dni w formie przelewu bankowego. W przypadku odkupu na odległość, opłata zostaje przekazana za pośrednictwem przelewu bankowego w terminie dwóch dni od momentu sprzedaży.
Czy klient ponosi dodatkowe koszty związane ze sprzedażą swoich walorów?
Wszystkie koszty związane ze sprzedażą, w szczególności opłacenie podatku od czynności cywilno-prawnych w wysokości 2 % ponosi nasza firma.
Gdzie można pobrać umowę skupu?
FAQ komis
Czym jest komis?
Komis to usługa w której klient może sam zdecydować o cenie wystawionych na sprzedaż produktów.
Jakie produkty przyjmujemy w komis?
Przyjmujemy monety i sztabki wykonane ze złota, srebra, platyny i palladu. Przy czym zastrzegamy sobie prawo do łączenia przedmiotów w zestawy, jeżeli ich wartość nie przekracza 200 PLN.
Kto płaci za przesyłkę walorów oddanych w komis?
Jeśli wartość Państwa komisu przekroczy 10 000 PLN, wtedy umówienie kuriera i związany z tym koszt pokrywa nasza firma. W innym przypadku klient musi sam wysłać swoje walory bądź skorzystać z naszej usługi, której koszt wynosi 60 PLN, przy wadzę paczki, nieprzekraczającej 1 kg.
Kiedy moje produkty zostaną udostępnione w ofercie sklepu?
Wprowadzenie oraz udostępnienie Państwa produktów w ofercie sklepu, może potrwać kilka dni.
Ile wynosi prowizja ze sprzedaży Państwa walorów?
Prowizja jest wyliczana w sposób indywidualny dla każdego klienta.
Gdzie można pobrać umowę komisu?
Umowę komisu można pobrać TUTAJ
Kto może skorzystać z usług skupu i komisu ?
Z usług mogą skorzystać osoby pełnoletnie posiadające ważny dokument tożsamości.
Mam własne pytania, chciałbym skontaktować się osobiście.
Nasi doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku od 10 do 18. Można również skorzystać z formularza kontaktowego bądź wysłać wiadomość mailową na adres biuro@wyrobymennicze.pl . Osobisty kontakt jest możliwy w siedzibie spółki: Warszawa, ulica Wiejska 11 lokal 1; w godzinach pracy biura.
SKUP / BID
PLN / OZ
SPRZEDAŻ / ASK
PLN / OZ
SKUP / BID
PLN / OZ
SPRZEDAŻ / ASK
PLN / OZ
SKUP / BID
PLN / OZ
SPRZEDAŻ / ASK
PLN / OZ
SKUP / BID
PLN / OZ
SPRZEDAŻ / ASK
PLN / OZ
SKUP / BID
PLN
SKUP / BID
PLN
SKUP / BID
PLN
SKUP / BID
PLN
SKUP / BID
PLN
SKUP / BID
PLN
SKUP / BID
PLN
SKUP / BID