Jak zamawiać?

Jak zamawiać

Sposoby zamówienia. W celu dokonania zakupu w sklepie internetowym wyrobymennicze.pl mogą Państwo skorzystać z jednego z czterech sposobów złożenia zamówienia.

Przez internet

Przez e-mail

Zakup bezpośredni

Zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego

Złożenie zamówienia, jako niezalogowany użytkownik jest możliwe, jednak poprzez utworzenie swojego konta użytkownika w naszym serwisie można zyskać wiele dodatkowych możliwości, jak np. śledzenie przesyłki czy też łatwiejsze i szybsze dokonywanie zakupów w przyszłości. Po zarejestrowaniu się w sklepie internetowym mogą Państwo brać udział w konkursach, otrzymywać informacje o nowościach, promo cjach i wyprzedażach.

Proces zamówienia

5 kroków do zamówienia

Krok 1

Logowanie do konta użytkownika.

2 krok

Podanie danych personalnych i adresowych.

3 krok

Wybór formy płatności i dostawy

4 krok

Kliknięcie guzika "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY"

5 krok

Potwierdzenie zamówienia.

Krok 1. Logowanie do konta użytkownika za pośrednictwem unikalnej nazwy i hasła lub rejestracja w serwisie.

Krok 2. Podanie danych personalnych i adresowych. Są one konieczne do realizacji zamówienia. Na podany adres e-mail przesyłamy wiadomości informujące Klientów o stanie realizacji zamówienia. Numer telefonu może okazać się niezbędny w sytuacji, gdy kurier dostarczający przesyłkę nie zastanie adresata w domu.

Krok 3. Wybór formy płatności. Zamówienie można opłacić dokonując przelewu bezpośrednio na nasz rachunek bankowy, wykonując przelew elektroniczny za pośrednictwem systemu DotPay, zapłacić kartą płatniczą przez Internet lub gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.

Krok 4.Sprawdzenie szczegółów zamówienia. Jeśli wszystkie dane zostały wprowadzone prawidłowo, należy kliknąć przycisk "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY", aby przejść dalej.

Krok 5. Potwierdzenie zamówienia. Po wykonaniu kroku 4, otrzymują Państwo od nas automatyczny e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Potwierdzenie następuje w momencie kliknięcia w link znajdujący się w treści maila, a zamówienie zostaje przekazane do realizacji.

1. Logowanie 2. Dane personale 3. Wybór formy płatności i dostawy 4. Wybór formy płatności 5. Zakończenie

Zamówienie drogą telefoniczną

Klienci, którzy nie chcą korzystać z zamówień internetowych, mogą złożyć swoje zamówienie telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu: 22 623 85 61. Nasi doradcy chętnie odpowiedzą na pytania, udzielą wszelkich porad, przyjmą zamówienie oraz poinstruują, jak należy dokonać płatności.


Zamówienie za pośrednictwem poczty e-mail

Innym, wygodnym sposobem na złożenie zamówienia jest przesłanie do nas wiadomości e-mailowej na adres poczty elektronicznej: biuro@wyrobymennicze.pl. W wiadomości należy podać nazwę produktu, którym są Państwo zainteresowani oraz ilość, a także swoje dane personalne i adresowe. Skontaktujemy się z Państwem e-mailowo lub telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia oraz ceny.


Zamówienie lub zakup bezpośrednio w salonie sprzedażowym

Jeśli chcą Państwo dokonać zakupu osobiście, zapraszamy do naszego salonu sprzedażowego Metal Market Europe zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Wiejskiej 11 lok. 1. Salon czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00. Zobacz mapę google

Jak zamawiać?

Sposoby zamówień na terenie Polski i Europy.

Dowiedz się więcej »
Płatności

Jak zakupić u nas produkt

Dowiedz się więcej »
Dostawy

kontynentów z których spowadzamy monety

Dowiedz się więcej »
Zapraszamy do kontaktu

Doradcy firmy Metal Market chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania i udzielą niezbędnych informacji telefonicznie lub drogą e-mailową.

Skontaktuj się z nami »
Zaufane Opinie IdoSell
4.70 / 5.00 5713 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-14
Wszystko ok
2024-11-14
Szybka dostawa.
pixel