Centrum Pomocy - Realizacja zamówienia

Status zamówienia Status zamówienia

O zmianach statusów zamówień są Państwo informowani w automatycznych komunikatach e-mail. Informacje o etapie realizacji zamówienia mogą Państwo uzyskać również poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy z Biurem Obsługi Klienta.

Zamówienie telefoniczne Zamówienie telefoniczne

Zamówienia mogą Państwo składać również drogą telefoniczną - nasi Konsultanci przedstawią ofertę i poprowadzą przez całą procedurę.

Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia

Czas oczekiwania na towar określony jest w karcie poszczególnych produktów. W przypadku powstania opóźnień w wysyłce informujemy o tym na stronie głównej sklepu.

Zmiany cen i walut
Zmiana cen produktów na stronie Zmiana cen produktów na stronie

Ceny produktów na stronie sklepu zmieniają się co kilka minut zgodnie z wahaniami na rynkach finansowych. Prosimy mieć na względzie, że dodanie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z rezerwacją ceny. Cena nie ulega zmianom w momencie złożenia zamówienia poprzez naciśnięcie ‘zamawiam z obowiązkiem zapłaty‘.

Zmiana waluty na stronie sklepu Zmiana waluty na stronie sklepu

W prawym górnym rogu strony sklepu internetowego znajduje się ikona flagi/PLN - po jej rozwinięciu pojawia się Państwu lista dostępnych walut, które można ustawiać dowolnie.

Informacje
Dodawanie nowych produktów do złożonego zamówienia Dodawanie nowych produktów do złożonego zamówienia

Zamówienie można powiększyć do momentu wydruku dokumentów sprzedażowych. W przypadku chęci powiększenia zamówienia zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Łączenie zamówień Łączenie zamówień

Informujemy, że łączenie zamówień jest możliwe w przypadku posiadania zarejestrowanego konta zakupowego. Zamówienia muszą być złożone w tym samym sklepie, na te same dane, w tej samej walucie i przed wydrukowaniem dokumentów sprzedażowych. Dyspozycję do połączenia przesyłek należy wydać z odpowiednim wyprzedzeniem i co najmniej jedno z zamówień musi posiadać opłaconą wysyłkę, wtedy w przypadku pozostałych paczek pobierany jest jedynie koszt ubezpieczenia.

Uwaga: nie ma możliwości łączenia przesyłek ze skarbca/gotowych do odbioru z aktywnymi zamówieniami wysyłkowymi.

Produkty z różnymi terminami realizacji Produkty z różnymi terminami realizacji

W przypadku złożenia zamówienia z różnymi terminami realizacji zamówienie realizowane jest całościowo, w momencie gdy wszystkie produkty zostały skompletowane. Przykład: w zamówieniu znajduje się moneta Australijski Kangur z czasem oczekiwania 14 dni. Oprócz tego znajduje się w nich moneta Liść Klonowy, w przypadku którego czas oczekiwania wynosi 30 dni. Czas oczekiwania na całość zamówienia wynosić będzie 30 dni plus czas wysyłki.

Wstrzymanie wysyłki Wstrzymanie wysyłki

Po złożeniu zamówienia mogą Państwo wstrzymać jego wysyłkę w przypadku zaistnienia sytuacji losowej (choroba, wyjazd) - informacja o wstrzymaniu wysyłki musi być zgłoszona telefonicznie lub mailowo poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia.

Zaufane Opinie IdoSell
4.70 / 5.00 5713 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-12
Szybko i sprawnie, pełne zadowolenie
2024-11-08
wszystko ok
pixel